Sunday, April 21, 2013

Bye-Bye Spare Tyres!

Gambar Hiasan
Assalamualaikum netters dan salam sejahtera.
It has been a great experience consuming this Simming Wafer; product of NatureLife Solutions. Kenapa saya cakap macam tu? Sebab spare tyre saya dah hampir tiada.
After consuming 4 boxes of Slimming Wafer, I slow down a bit. Bukan dah tak de mood but from my readings, detox program usually ambik masa dalam 21 hari or so. Lepas tu saya just consume bila teringat sahaja... 2-3 hari seminggu. My intention memang hanya untuk detox dengan cara pembersihan usus besar. Dan pada saya kalau saya kurus macam Nasha Aziz - it's a bonus!!!
Oh well... saya tak rasa apa-apa perubahan yang ketara. Entah kenapa saya capai jeans yang dah lama terlipat kat dalam almari tu dan pakai. Errrr...selalunya akan ada lipatan-lipatan yang sungguh hodoh pada mata saya sendiri untuk tengok. Bila jeans tu fit nicely tanpa ada gelebeh kat bahagian depan bawah pusat, dan bahagian pinggang, I just couldn't believe it! Terus pergi tunjuk hubby dan dia senyum tengok saya excited.
Wow! To me it is such an accomplishment; my personal accomplishment. I think this is the best way to trim down our figure; expecially untuk yang sibuk memanjang macam saya. Pada saya - if it took years to become gemuk dan buncit; it won't be an overnight process to shade off those muatan lebihan dengan sihat dan selamat.
Saya bukan stokis untuk produk Slimming Wafer ni; tapi saya boleh share dengan anda mana nak dapatkannya.
Untuk maklumat lanjut sila ke slimmingwafer2slim.blogspot.com

P/S: Rasanya saya baru makan 6 kotak; tapi stok dah habis. Rupa-rupanya my chubby daughter pun dok makan sama for breakfast... Patutlah biskut ummi cepat habis!!!

No comments:

Post a Comment