Monday, March 18, 2013

Sayalah Testimoninya...

Assalamualaikum. Saya nak kongsi pengalaman makan slimming wafer ni. Memang nama dia slimming wafer tapi janganlah terlalu taksub dengan perkataan slimming sehingga frust bila tak se-slim yang diharapkan. Tetapi rasakan perubahan pada tubuh badan sendiri. 

Macam saya selepas 1 bulan berat badan hanya turun 3-4kg. tetapi masalah tak tahan silau matahari dan panas bahang semasa hantar anak ambik anak waktu tengahari dah tak ada. Kalau tertinggal rayban pun tak jadi masalah. 


Minggu pertama banyak buang najis solid. tapi minggu ke-2 dan ke-3 banyak lendir dan minyak dan yang paling syok sekali banyak kentot. dan yang ketara seterusnya saya dah tak rasa kebas-kebas tapak kaki bila bangun pagi. walaupun berat badan tak turun banyak; tapi perut ada kecut. memang ada rasa longgar di bahagian perut dan rasa sebu tak de lagi.
Badan besar - risiko kepada banyak jenis penyakit. Badan kecik - tak semestinya sihat. Kolesterol dalam darah dan yang menyumbat pembuluh darah boleh ditangani dengan pengambilan slimming wafer ni.
More info @ http://www.naturelifesolutions.com/ Kat melaka belum ada lagi. Jom kita mulakan jaringan rakan kongsi dalam perniagaan slimming wafer ni. Hubungi saya jika berminat. Jadi rakan saya di facebook  http://www.facebook.com/azura.abdul

No comments:

Post a Comment